שליחויות עם רכב בצפון

שליחויות רגילות / דחופות / בינעירוניות עם רכב

שליחויות עם רכב -שליחויות הצפון

שליחויות ומסירת חבילות / מסמכים עם רכב.

מעוניינים בשירות שליחויות עם רכב? הגעתם למקום הנכון.

אנו חברת השליחויות עם צוות השליחים הגדול ביותר באזור הצפון. 

אנחנו מציעים שירות שליחויות מהיר ובזמינות גבוהה עם רכב. השירות שלנו פועל באזור הצפון והכרמל בערים נתניה, עתלית, חדרה, חיפה, קריית אתא, קרית מוצקין, קרית ים, עפולה, טבריה, טירת הכרמל, מטולה, אור עקיבא, נשר, מגדל העמק, רמת ישי.

כל השליחויות שלנו מבוצעות באמצעות רכב או אופנוע, צוות השליחים שלנו הוא רחב היקף ויודע לתת מענה לשליחויות מהיום להיום, שליחויות מהיום למחר, הפצות בהיקף רחב, משלוחים אונליין ועוד.

היתרונות בשליחויות עם רכב

היתרונות בביצוע שליחויות עם רכב הם בעיקר כשמדובר בשליחות בינעירונית או בשליחות המצריכה הפצת חבילות רבות או חבילה גדולה במיוחד. לשם כך, אנו בשליחויות הצפון מציעים גם שליחויות עם רכב בהתאם לאופי השליחות. שליחות עם רכב מאפשרת לשמור על תקינות החבילות ומסירתן בבטחה שלמות וכפי שהם נמסרו לנו. 

חלוקת חבילות ברכב באזור הצפון

אחד השירותים המבוצע עם רכב הוא חלוקת חבילות. אנו מתמחים בהפצת חבילות ליעדן באופן מסודר כולל ניטור ומעקב אחר המשלוח. הפצת חבילות ברכב מאפשרת חלוקת חבילות באופן מהיר יותר ובשמירה על החבילות כפי שנמסרו לנו. ב אנו מבצעים חלוקת חבילות בכל אזור הצפון מהכרמל ועד רמת הגולן. הפצות של מעל 80 חבילות בחודש יעשו ב-48 שעות בלבד! במקרים של חפצים יקרי ערך, מופעל ביטוח מלא על המוצרים.

מוזמנים ליצור עימנו קשר לשליחויות עם רכב באזור הצפון.

 

קבל הצעת מחיר או התקשר 073-7767306

שליחויות בנתניה

נתניה היא אחת הערים הגדולות באזור השרון. נכון לשנת 2017 מתגוררים בעיר 214,000 תושבים ופועלים כ-20,000 בתי העסק. כולם זקוקים לחברת שליחויות באם באופן יומיומי שוטף או בתדירות נמוכה. אנחנו עובדים בכל חלקי נתניה. 

השאר הודעה